سینتا۶ syntha | کمپانی BSN
0.0

سینتا۶ syntha | کمپانی BSN

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 12 ژانویه 15
  • محمدرضا امیدی
  • 4,101 بازدید
  • 1 دیدگاه

سینتا۶ syntha

این محصول تولید شرکت حرفه ای bsn می باشد و حاوی چند نوع پروتئین مختلف با سرعت های جذبمتفاوت می باشد و برای استفاده در تمام ساعات روز انتخاب مناسبی می باشد.

سینتا۶ syntha | کمپانی BSN,وی بی اسن ان,وی سینتا 6 شرکت بی اس ان,وی بی اس ان,قیمت وی بی اس ان,خرید وی بی اس ان,قیمت سینت 6,خرید سینتا 6, syntha6,خرید syntha6,قیمت syntha6,خرید وی syntha6,whey syntha6,bsn,خرید پروتئیم وی,مکملها,مکمل های بدنسازی,بدنسازی,مقالات بدنسازی,بدنسازی بانوان,فدراسیون پرورش اندام

این محصول با آمینو اسید های مختلفی بخصوص bcaa و گلوتامین تقویت شده است تا بتواند روند رشد و ریکاوری را تشدید کند.طعم عالی این محصول،داشتن اسید های چرب و فیبر نیز از ویژگیهای دیگر این محصول است.افرادی که تصمیم به ساختن عضلات با کیفیت دارند می توانند از این محصول استفاده کنند.

قیمت :265,000 تومان

سينتا 6  syntha

ین محصول تولید شرکت حرفه ای bsn می باشد و حاوی چند نوع پروتئین مختلف با سرعت های جذبمتفاوتمی باشد و برای استفاده در تمام ساعات روز انتخاب مناسبی می باشد.این محصول با آمینو اسید های مختلفی بخصوص bcaa و گلوتامین تقویت شده است تا بتواند روند رشد و ریکاوری را تشدید کند.طعم عالی این محصول،داشتن اسید های چرب و فیبر نیز از ویژگیهای دیگر این محصول است.افرادی که تصمیم به ساختن عضلات با کیفیت دارند می توانند از این محصول استفاده کنند.
با استفاده از Syntha – 6 در بین وعده های غذایی تضمینی برای رشد عضلات خود را دارا میباشید.
مکملSyntha – 6 غنی از BCAA و دیگراسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری است.
مکملSyntha – 6 حاوی مقدار مناسبی از هر اسید آمینه ای که بدن شما نیاز داشته باشد.
مکملSyntha – 6 حاوی فرمول اختصاصی BSN در فن آوری پیشرفته طعم است.
مکملSyntha – 6 پایدار کننده سطح آمینو اسید خون و عضلات میباشد.
مکملSyntha – 6 سنتز پروتئین عضله ، یا آنابولیسم (ساخت بافت های عضلانی جدید) را بهبود می بخشد بازیابی سریع و بهبود بافت ماهیچه آسیب دیده حین ورزش. Syntha – 6 کم لاکتوز (کمتر از 1 گرم در هر سروینگ) EFA در Syntha – 6 اسید چرب ضروری که بدن روزانه بدان احتیاج دارد نیاز دارد. MCT در Syntha – 6 پیشبرد اکسیداسیون سوختن quot چربی بیش از کربوهیدرات و سرکوب اشتهای کاذب.
پپتید Glutamine در Syntha – 6 حمایت از رشد و بهبود عضلات.
توجه : Syntha – 6 حاوی هیچ هورمونی نمیباشد.
ماتریس پروتئینی اختصاصی عبارتند از : اولترا فیلتر شده کنسانتره پروتئینی اب پنیر غنی از آلفا lactalbumin Micellar آلفا و بتا caseو caseinates Microfiltered پروتئین غنی whey isole پپتید کسور,سفیده تخم مرغ ,کلسیم caseinate ,پروتئین شیر کنسانتره هر کدام از این پروتئینها در Syntha – 6 مشخصات منحصر به فرد را ارائه می دهد و مکمل اسیدهای آمینه و امتیازات جذب آمینو اسید میباشد.
با استفاده از Syntha – 6 در بین وعده های غذایی تضمینی برای رشد عضلات خود را دارا میباشید.
ساختار پروتئین (آمینو اسیدها) شامل : تداوم انتشار چند کاره Micellar پروتئین ماتریکس -. ماتریس در Syntha – 6 هضم آهسته پروتئین ها تا سریع، حمایت از عضله, آنابولیسم پروتئین (ساختمان) تا 7 ساعت است. Bioactive پروتئین استفاده آنزیم Papain&Aminogen است. این پروتئین در سیستم Syntha – 6 استفاده شده در ترویج هضم و جذب پروتئین مطلوب ، که باعث بهبود جذب اسیدهای آمینه توسط عضله میشود نقش دارد. MCT ‘(متوسط Triglycerides های زنجیره ای) ، EFA’s (اسیدهای چرب ضروری) ، و پپتید Glutamine.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات