رابرت ویلموت (قهرمان NDO) : در مورد نحوه ی ساختن شبکه اجتماعی بدنسازی توضیح داد.
0.0

رابرت ویلموت (قهرمان NDO) : در مورد نحوه ی ساختن شبکه اجتماعی بدنسازی توضیح داد.

  • اخبار بدنسازی
  • 24 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 138 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : رابرت ویلموت (قهرمانNDO) توضیح داد که برای ایجاد یک رسانه اجتماعی موفق باید به یاد داشته باشید که شما نمی توانید همه را خوشحال نگه دارید. خیلی ها رابرت ویلموت را به عنوان قهرمان NDO میشناسند و فقط در مورد قدرت و فیزیکش صحبت نمی کنیم. قهرمان NDO کسی است که از صفر شروع به ساختن بدن خود میکند و در آخر خود را به ورزشکار حرفه ای IFBB تبدیل میکند همچنین در شبکه های اجتماعی فعالیت به خصوصی دارد. از جایی که رابرت ویلموت از صفر شروع کرده، او همچنین بهترین گزینه است که در مورد نکاتی برای شروع یک رسانه ی اجتماعی توضیح بدهد.

 

در آخرین مصاحبه ای که رسانه ی GI  با رابرت ویلموت داشته است، ویلموت در مورد نکات کلیدی نحوه ی ساختن رسانه ی اجتماعی موفق توضیحاتی می دهد. ترفند خاصی وجود ندارد که شما یک شبه در شبکه های اجتماعی مشهور شوید. برای موفق شدن خلاقیت و استعداد لازمه ای آن است. اما امکان دارد که یک فرد با استعداد در دریایی از میلیون ها اکانت اینستاگرام و غیره نادیده گرفته شوند.

 

رابرت ویلموت (قهرمان NDO) بدنساز و هم اکنون بوکسری است که به معنای واقعی از صفر شروع کرده است. او بدون داشتن هیچگونه رابطی در دنیای بدنسازی، توانست در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های زیادی جذب کند و همچنین کارت IFBB خود را بدست آورد و هم اکنون درحال تمرین برای مسابقه های بوکس است. اما وقتی که برای اولین بار وارد حرفه ی بدنسازی می شوید، جایزه مسابقات انقدری نیست که بشود روی آن حساب باز کرد. اگر شما بدنساز مشهوری نیستید، به این معنی است که هیچکس اسپانسر شما نخواهد شد تا هزینه های شما را تامین کند. این جاست که شبکه های اجتماعی میتواند خیلی مفید باشند. زیرا همه بدون هزینه ای، قادر به ساخت حساب کاربردی خود هستند.

 

شبکه های اجتماعی برای رابرت ویلموت (قهرمان NDO) خیلی مهم است زیرا با کمک استعداد و خلاقیتش توانست طرفداران زیادی کسب کند. داشتن طرفداران زیاد باعث ایجاد موقعیت های طلایی خواهد شد و به خاطر همین است که امروزه او توانسته موفق بشود. در مصاحبه ای که اخیرا رابرت ویلموت (قهرمان NDO) داشته از او سوال شده چگونه میشود از صفر به چنین شهرتی در شبکه های اجتماعی رسید. البته به یاد داشته باشید که این ترفند ها صد در صد نیست اما دانستن آنها ضرری ندارد.

 

رابرت ویلموت (قهرمان NDO)

رابرت ویلموت (قهرمان NDO)

مورد اولی که رابرت ویلموت (قهرمان NDO) به آن اشاره میکند ظاهرا ساده می باشد : “شما نمی توانید همه را خوشحال کنید.” در این دوران مدرن با وجود لایک و کامنت، به راحتی میتوانید روحیه خوب خود را با دیگران به اشتراک بزارید. اما این یک تله میباشد. اگر شما به شدت دنبال جمع کردن لایک و فالوور هستید، این قصد شما برای مخاطبان آشکار میشود. حتی اگر ناخودآگاه، اشتیاق نداشته باشید می توانید ارتباط با طرفدارانتان را از بین ببرید. شما باید اشتیاق خود را حفظ کنید و از شخصیت خود اطمینان داشته باشید. رابرت ویلموت (قهرمان NDO) پیشنهاد میکند که از مهارت های خود استفاده کنید تا مخاطبان خود را تحت تاثیر قرار بدهید. نکته ی کلیدی این است که دریک حوزه ی تخصصی کار خود را ادامه بدهید و سعی کنید مهارت های خود را در زمینه های مختلف بیشتر کنید.

 

رابرت ویلموت (قهرمان NDO) از تجربیات خود مثال میزند. بدنسازی اولین و آخرین هدف او می باشد اما او به بوکسینگ و بازیگری نیز روی آورده است. با اضافه کردن بوکسینگ و بازیگری به مهارت های خود او می تواند محتوا زیادتری ارائه بدهد و در آخر مخاطبان خود را به صورت چشمگیری اضافه کند. برای قهرمان ndo بوکسینگ و بازیگری همتراز با هدف اصلی او یعنی بدنسازی است. به نظر او این یک فداکاری نیست بلکه یک گسترش در مهارت ها به حساب می آید.

 

رابرت ویلموت (قهرمان NDO) اضافه کرد که برای جمع کردن فالوور وارد دنیای بوکسینگ نمیشوم بلکه این ورزش را دوست دارم و باور دارم بین بدنسازی و بوکسینگ رابطه نزدیکی وجود دارد. این کار یک علاقه ی طبیعی است که موفقیت خود را با هزاران نفر در شبکه اجتماعی به اشتراک قرار میدهد. این کار واقعا خلاقانه است او اکنون با وارد شدن در حوزه های بدنسازی،بوکسینگ و بازیگری توانسته طرفداران زیادی کسب کند و به این معنی است که موقعیت های زیادی برایش ایجاد خواهد شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات