دکستر جکسون بعد از مسابقات المپیا 2020 به کرونا مبتلا شد.
5

دکستر جکسون بعد از مسابقات المپیا 2020 به کرونا مبتلا شد.

  • اخبار بدنسازی
  • 6 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 155 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : دکستر جکسون به کرونا مبتلا شد. دکستر جکسون در مورد مبارزه با کرونا در صفحه ی اینستاگرامش صحبت کرد. یکی از اسطوره های بدنسازی، دکستر جکسون برای آخرین بار در صحنه ی مستر المپیا 2020 حضور پیدا کرد و قصد داشت برای آخرین بار بدن فوق العاده ی خود را به نمایش بگذارد با این که دکستر جکسون 51 سال دارد اما شرایط فیزیکی وی خوب به نظر می رسید.

 

قهرمان المپیا 2008 دکستر جکسون چندی پیش اعلام بازنشستگی کرد و گفت که برای آخرین بار در مستر المپیا 2020 شرکت میکنم که او توانست مقام 9 را در مستر المپیا 2020 کسب کند. دکستر جکسون اخیرا با استفاده از اینستاگرام خود طرفدارانش را از نبرد دو هفته ای خود با کرونا مطلع کرد.

قرار نبود در مورد ابتلا بیماری کرونا صحبتی کنم اما فکر کردم که باید این کار را انجام بدهم. وقتی به کرونا دچار شدم، دو هفته بود که درگیرش بودم. به تمام کسانی که اون بیرون فکر می کنند کرونا وجود خارجی ندارد باید بگم که خیلی نادان هستید. من 100 درصد مطمئن هستم که میتونم کرونا رو شکست بدم.

اما واقعا مواظب باشید تا به این بیماری دچار نشوید زیرا برای دو هفته درگیر آن خواهید شد. روز های اول با سرفه های شدید شروع شد بعد چند روز بعدش گلو درد شروع شد، چند روز بعدش سرما خوردگی شدید و الان هم بدن درد دارم. قسمت بالا تنه ام انقدر تب دارد که اگر لباس بپوشم شروع به عرق کردن می کنم. قسم میخورم روز هایی بود که انقدر عرق می کردم مجبور بودم روزی 5 بار لباس عوض کنم.

دکستر جکسون به کرونا مبتلا شد

بعد از مسابقات المپیا 2020، دکستر جکسون به کرونا مبتلا شد.

دکستر جسکون در استوری که در اینستاگرامش گذاشته بود، به افرادی که کرونا را شوخی می گرفتند گفت : 

به این نادان ها گوش ندهید، به من اطمینان داشته باشید این بیماری نیست که آن را شوخی بگیرید. الان دو هفته شده است معلوم هم نیست چه قدر طول میکشه تا علائم کرونا از بین بره. من حتما این بیماری را شکست میدهم. بهش فکر کنید اگر دچار کرونا بشوید حداقل سه هفته باید استراحت کنید و سه هفته حقوق نخواهید گرفت.

دکستر جکسون به کرونا مبتلا شد

دکستر جکسون به کرونا مبتلا شد

 چند ساعت پیش دکستر جکسون در استوری خود گفت که اکنون حالش خیلی بهتر است و علائم کرونا بعد از مسابقات المپیا 2020 یعنی 21 دسامبر 2020 شروع شد اما اکنون حال جکسون خوب است او همچنین توصیه کرد اگر به کرونا مبتلا شدید خوب استراحت کنید و از تغذیه سالم بهرمند شوید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات