دکستر جکسون بازنشستگی خود را بعد از المپیا 2020 تایید کرد
0.0

دکستر جکسون بازنشستگی خود را بعد از المپیا 2020 تایید کرد

  • اخبار بدنسازی
  • 14 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 328 بازدید
  • بدون دیدگاه

طرفداران زیادی خبری از وضعیت مستر المپیا سابق (دکستر جکسون) نداشتند. قطعا دکستر جکسون بیشترین تعداد طرفداران را طی چند ماه اخیر کسب کرده است.

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : شایعات زیادی در مورد بازنشستگی دکستر جکسون بعد از المپیا 2020 وجود داشت که نهایتا او در مصاحبه ای که اخیرا داشت، بازنشستگی خود را تایید کرد و بعد از شرکت در المپیا 2020 در هیچ مسابقه ای دیگری حضور پیدا نخواهد کرد.

جکسون در مصاحبه ای که داشت گفت :

 

” بله من بازنشسته می شوم، اما متوجه نمیشوم چرا طرفدارانم به توانایی های من شک دارند، بعد از اینکه میدانند من قادر به انجام چه کار هایی هستم. من میتوانم به مسابقه دادن ادامه دهم اما همان طور که گفتم زمانی میرسد که دیگر وقت آن رسیده است که کنارگیری کنی و بهتر است زمانی که درحال درخشش هستی از دوره مسابقات خارج شوی.”

دکستر جکسون

دکستر جکسون

جکسون به سابق کار تاریخی خود به عنوان یک بدنساز حرفه ای اشاره کرد و او باعث تغییرات مثبتی در این حرفه شد.

جکسون هم اکنون 51 ساله است. احتمال اینکه او در مقابل ورزشکاران جوان تر مسابقه دهد خیلی کم است. اما این چالشی برای جکسون به حساب نمی آید زیرا او با مشکلات زیادی در طول فعالیتش به عنوان بدنساز مواجع بود.

جکسون 5 بار موفق به کسب قهرمان فستیوال آرنولد شده است که این رکورد بیشتر از هر بدنساز دیگری میباشد و همچنین او در سال 2005 قهرمان المپیا شد. جکسون در 49 سالگی برای آخرین بار قهرمان IFBB شد. جکسون دومین نفری است که در میان سالگی توانست قهرمان IFBB  بشود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات