ددلیفت جدید تیلور اتوود : 350 کیلوگرم! نزدیک به 5 برابر وزنش!
0.0

ددلیفت جدید تیلور اتوود : 350 کیلوگرم! نزدیک به 5 برابر وزنش!

  • اخبار بدنسازی
  • 28 اکتبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 171 بازدید
  • بدون دیدگاه

ددلیفت جدید تیلور اتوود به گزارش پایگاه خبری مکمل ها تیلور اتوود در ددلیفت جدید خود 350 کیلوگرم و نزدیک به 5 برابر وزنش رکور زده است. اگر شما هم اخیرا دنبال یک قهرمان بودید که الهام بخش شما باشد، این خبر در مورد تیلور اتوود برای شما هم بسیار جالب است!

مانند بسیاری از افرادی که در دوران قرنطینه کرونا در حوزه ی بدنسازی و تناسب اندام فعالیت دارند، تیلور اتوود هم آخرین موفقیت های خود را در اینستاگرام با طرفداران خود به اشتراک می گذارد. شاید برای ما و شما این تصاویر تنها یک سلفی بعد از صرف صبحانه و در حال ورزش کردن باشد. اما این قهرمان پاور لیفتینگ آمریکا (برای 6 بار!) کار فوق العاده ای را به انجام رسانیده است! ددلیفت 350 کیلوگرم!

 

ددلیفت جدید تیلور اتوود

ددلیفت جدید تیلور اتوود

 

بعضی از هواداران او اعتقاد داشتند که اتوود نمی تواند چنین رکوردی را بزند. به خصوص بعد از نمایش اخیرش آن ها ها اعتقاد داشتند که وی در وضعیت مناسب بدنی برای این کار نیست! به هر حال این اجرای تمام عیار تیلور اتوود ما را متعجب نمی کند. او یکی از بزرگترین افراد (در قید حیات ) حال حاضر است که در رشته ی پاورلیفتینگ به فعالیت می پردازد. 

در آخرین پست اینستاگرامش اتوود نحوه ی انجام این کار باور نکردنی را تحلیل کرده است:

 

: “با 675 پوند شروع کردم”. “سپس به 725 پوند وزنه را ارتقا دادم . به خودم گفتم ، بجنب ! بزن بریم! “

 

پس از آن او تلاش کرد تا وزنه ی 770 پوندی (350 کیلوگرمی) را بزند. اتوود ذهنیت یک قهرمان واقعی را دارد. او ابتدا با وزنه ی 675 پوندی شروع کرد. وقتی که دید بله! قابلیت انجام آن را دارد، به رکور بعدی فکر کرد و با این نتیجه راضی نشد!چیزی که با این ذهنیت بدست خواهید آورد، شگفت آور است!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات