جوی سوول اعتراف به اعتیاد به مسکن کرد!
5

جوی سوول اعتراف به اعتیاد به مسکن کرد!

  • اخبار بدنسازی
  • 31 اکتبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 215 بازدید
  • بدون دیدگاه

اعتیاد جوی سوول : به گزارش پایگاه اینترنتی مکمل ها جوی سوول، قهرمان بدنسازی در مورد اعتیاد خود به مسکن صحبت کرد. اعتیاد از هر نوعی که باشد واقعا می تواند یک چیز نابود کننده برای شما باشد. در واقع عمل کردن خلاف اعتیادتان می تواند یک جنگ تمام عیار باشد! جنگ برای چیزی که بر خلاف میلتان شما را کنترل می کند. اما برای غلبه بر آن نیاز به اراده است! افراد کمی در مورد رنج ناشی از اعتیاد صحبت می کنند. علاوه بر آن بسیاری از مردم روی مسئله ی اعتیاد جبهه گیری کاملا منفی می کنند. اما حقیقت این است که آمار اعتیاد بسیار بالاتر از چیزی است که اعلام می شود.

لری ویلز هم درباره ی اعتیاد خود در گذشته و این که چطور امیدوار بود با تشخص مشکلش بر آن غلبه کند، صحبت کرده بود. حالا به نظر می رسد یکی دیگر از چهره های بدنسازی درگیر مشکل اعتیاد است. جوی سول طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارد.

این عکس العمل او و صحبت از اعتیادش، توجهات بسیاری را به سمتش جلب کرده است. با این حجم از محبوبیت شاید شما هم تصور کرده اید که او زندگی واقعا خوبی دارد! اما او رازی داشت که تا به حال پنهان کرده بود و اکنون او این راز را با دنیا در میان گذاشته است. او به تازگی به اعتیاد به مسکن ها اعتراف کرده است. هم چنین او اضافه کرده است که برای رهایی از این اعتیاد تمام تلاشش را انجام داده است. در یک پست اخیر اینستاگرامی او این موارد را در خصوص جنگ علیه اعتیاد نوشته است:

 

این پست به طور حتم هزینه ی زیادی برای من خواهد داشت. ممکن است منجر به از دست دادن برخی از دوستان، اسپانسر ها، شرکت هایی که مایل هستند با من کار کنند و حتی برخی از فالوئرها شود. اما به درک! من می خواهم واقعی و صادق باشم. این همان چیزی است که عقب نشینی به نظر می آید. مثل حال بی خوابی در یک استخر عرق را دارد. در حالی که عرق یخ زده و از درد آرزو می کنید، کاش تمام شود. دقیقه ها به کندی ساعت می گذرند و ساعت به کندی روزها می گذرند. 

هیچ وقت با چیزی سخت تر از این مبارزه نکرده ام.  2020 بدترین سال زندگی من از هر لحاظ بود. بیشتر از همه به خاطر این که به مسکن ها و دیگر مواد مخدر اعتیاد داشتم و از همه ی دوره های زندگیم بیشتر افسردگی را تجربه کردم. همه ی چیزهایی که بسیار برایم با اهمیت بودند را از دست دادم. 

 

تصور عموم بر این است که کسی که در شبکه های اجتماعی و بین مردم محبوب است زندگی بسیار خوبی دارد و درگیری ذهنی دیگری ندارد. همیشه پیام هایی دریافت می کنم که مردم در آن ها می گویند چقدر دوست داشتند جای من باشند و فکر می کنند من چه زندگی شادی دارم. به قول رابین ویلیامز : “غمگین ترین انسان ها همیشه بهترین تلاش خود را برای شاد کردن دیگران می کنند”.

 

این به خاطر این موضوع است که آن ها می دانند احساس بی ارزش بودن چقدر بد است و تلاش می کنند هیچ شخص دیگری این احساس را در زندگی اش نکند. این حقیقت دارد. من همیشه برای دیگران تلاش می کنم. از آن ها مراقبت می کنم و سعی میکنم خوشحالشان کنم.

اما همیشه احساس میکنم کسی مرا دوست ندارد و حس بی ارزشی دارم. امسال نیاز داشتم که با کسی صحبت کنم فقط برای من یکبار و فقط برای من. اما کسی نبود.

 

اعتیاد جوی سوول

اعتیاد جوی سوول

 

من سراغ افرادی رفتم که وفادار و خانواده دوست بودند اما فقط نادیده گرفته شدم و بهانه ایی از این قبیل که واقعا سرشلوغ هستند، شنیدم. فقط دلم میخواست با کسی صحبت کنم. کسی که فقط گوش کند و بگوید همه چیز درست می شود.  در عوض تمام چیزی که داشتم یک آپارتمان خالی و یک مشت قرص آرام بخش بود برای این که به طور موقت دردم را فراموش کنم.

اعتیاد به مسکن این حس را داشت که زندانی هستم و هیچ وقت هم آزاد نمی شوم. دوبار تقریبا تمام بسته را تمام کردم. زیرا دیگر نمیخواستم زندگی کنم. تنها چیزی که باعث شد نجات پیدا کنم صدای گریه ی مادرم بود. از آن سمت تلفن گویی متوجه شده بود که یک چیزی درست نیست. (چقدر عجیب که مادرها همیشه می دانند.)

این پست را برای ترحم یا همدردی شما ننوشتم.  این را نوشتم چون مسئول و پاسخگو هستم. گند زدم. باید تصمیمات بهتری می گرفتم. باید قوی تر می بودم. شکست تنهایی و افسردگی بسیار سخت است. می دانم که خیلی از شما در حال جنگ با افسردگی هستید و در همان زندانی هستید که من بودم. میخواهم بدانید که شما تنها نیستید. قوی باشید.

 

امیدواریم که جوی سوول بتوانید به طور کامل این دوران را پشت سر بگذارد و بر اعتیاد خود کاملا غلبه کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات