جان میدوز در مورد تمرینات شان کلاریدا برای مسترالمپیا 2021 صحبت کرد!
5

جان میدوز در مورد تمرینات شان کلاریدا برای مسترالمپیا 2021 صحبت کرد!

  • اخبار بدنسازی
  • 27 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 251 بازدید
  • 1 دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : شان کلاریدا به کمک جان میدوز، تمرینات خود را به طور کل تغییر داده است و قصد دارد در مسترالمپیا 2021 قهرمان بخش 212 پوندی شود. شان کلاریدا با فیزیک فوق العاده خود تمام طرفداران بدنسازی را شوکه کرد و در نهایت برای اولین بار قهرمان بخش 212 پوندی مسترالمپیا 2020 شد. مدت زیادی است که شان کلاریدا در بخش 212 پوندی فعالیت می کند. اما برخی از طرفداران معتقد بودند که وی هیچ وقت مقام مهمی کسب نمی کند اما در نهایت تلاش و کوشش شان کلاریدا در سال گذشته به طور کامل نتیجه داد و اولین عنوان قهرمانی خود را کسب کرد.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، مربی شان کلاریدا، جان میدوز در مورد برنامه تمرینات شان برای مسترالمپیا 2021 صحبت کرد. در حالی که جان میدوز بازنشسته شده است و در مسابقات بدنسازی حرفه ای فعالیت نمی کند، وی همچنین مهارت های خود را به عنوان مربی با بدنسازان دیگر به اشتراک می گذارد. به عنوان مثال اخیرا جان میدوز مربی شان کلاریدا شده است که وی به تازگی اولین مقام قهرمانی خود را در مسترالمپیا 2020 کسب کرد و بهترین فیزیک خود را به نمایش گذاشت. اما بعد از سال ها شکست، چگونه شان کلاریدا فیزیک خود را برای مسابقات مسترالمپیا 2020 تقویت کرد؟ آیا شان کلاریدا در مسترالمپیا 2021 نیز قهرمان بخش 212 پوندی می شود؟

تمرینات شان کلاریدا

در مصاحبه رسانه GI، جان میدوز مربی شان کلاریدا در مورد مسترالمپیا 2020 و تمرینات شان کلاریدا برای آینده صحبت کرد. جان میدوز توضیح می دهد که شان کلاریدا در طی سال های اخیر فیزیک خود را آهسته و با ثبات تقویت کرده است و در نهایت قهرمان بخش 212 پوندی شد. همچنین وی برنامه تمرینات خود را چندین بار تغییر داده است تا بهترین و مناسب ترین برنامه را برای خود پیدا کند.

 

پیروزی کلاریدا در مسترالمپیا 2020، هیچ راز خاصی ندارد. فقط پافشاری و تمایل به تمرینات سخت بود که کلاریدا توانست بالاخره اولین مقام قهرمانی خود را کسب کند.

جان میدوز با این دیدگاه که کدام تمرینات موثر هستند و چه روشی برای شان کلاریدا مناسب تر است، فیزیک وی را تقویت کرد. همچنین جان میدوز به این موضوع اشاره می کند که به برنامه تمرینات دیگران توجهی نداشته باشید و سعی کنید مناسب ترین برنامه را برای خود پیدا کنید.

این همان استراتژی است که جان میدوز برای شان کلاریدا در نظر گرفت و نهایتا کلاریدا مقام قهرمانی را کسب کرد. حال که شان کلاریدا بهترین روش تمرینات خود را پیدا کرده است، آیا وی در مسترالمپیا 2021 نیز قهرمان می شود؟

 

جان میدوز برای مسابقات 2021 سعی می کند همان طرح 2020 را اجرا کند و چندین تغییرات کوچک انجام بدهد تا کوچکترین نقاط ضعف شان کلاریدا برطرف شود. همچنین جان میدوز معتقد است که شدت تمرینات منتهی به مسابقات، باید چندین برابر شود. برخی از مربیان معتقد هستند که برای تقویت فیزیک نباید شدت تمرینات را افزایش بدهید، میدوز با این طرز فکر مخالف می باشد و معتقد است شان کلاریدا با برنامه تمرینات وی قهرمان بخش 212 پوندی مسترالمپیا 2021 می شود.

در بخشی از مصاحبه، جان میدوز به طور خلاصه در مورد نجوه تمرینات ترنس رافین بحث می کند و معتقد است وی در آینده قهرمان بخش فیزیک کلاسیک می شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات