تهیه سه آب میوه برای چربی سوزی
5

تهیه سه آب میوه برای چربی سوزی

  • بدنسازی بانوان, مقالات بدنسازی
  • 14 ژانویه 15
  • محمدرضا امیدی
  • 1,379 بازدید
  • بدون دیدگاه

مخلوطي از آب ميوه هاي تازه و سالم منبع غني از ويتامين ها و در عين حال چربي سوز هستند. آب ميوه هاي تازه و سبزيجات به دليل دارابودن مواد غني ويتاميني و معدني به سلول هاي بدن كمك مي كند تا سموم را از بدن دفع كرده و باعث سوختن چربي هاي اضافه شوند. در زير به سه نكتار ميوه ها و سبزيجات اشاره مي شود:


انتخاب اول گوجه فرنگي، كرفس، اسفناج
گوجه فرنگي: از چربي سوزهاي مهم است كه داراي مقدار كمي گلوسيد و قند طبيعي است. اين سبزي سرشار از پتاسيم، منيزيم، ويتامين ث و ساير مينرال ها و ويتامين هاست.
كرفس: داراي كلسيم، آهن، پتاسيم، سديم و ويتامين هاي آ، ب و ث است. كرفس خستگي را از بين مي برد و به دليل خاصيت مدر بودن باعث دفع سموم از بدن مي شود.
اسفناج: علاوه بر آهن، منيزيم، كلسيم و ويتامين ث حاوي ويتامين هاي گروه ب و بسياري فاكتورهاي فيتوشيميايي ديگر و سرشار از كلروفيل است. كلروفيل و اكسيژن رساني به سلول هاي بدن كمك مي كند، سموم بدن را دفع كند.
روش تهيه تهیه سه آب میوه برای چربی سوزی,چربی سوزی,چربی سوزی بانوان]ماده ای چربی سوز,رژیم غذایی,برنامه برای چربی سوزی,چربی سوزی,کم کردن وزن,کاهش وزن,آب میوه برای چربی سوزی,شربت های چربی سوز,بهترین راه برای چربی سوزی,چربی سوزی در بدنسازی,راه های چربی سوزی برای بانوان,چگونه چربی های شکم خودرا کم کنیم؟

مواد لازم
چهار تا پنج گوجه فرنگي رسيده، چهار شاخه كرفس و يك بشقاب ميوه خوري برگ هاي سبز اسفناج.
تمامي مواد را با هم مخلوط كرده تا مخلوط يكدستي به دست آيد. اين آب سبزيجات بايستي به صورت ميان وعده غذايي صرف شود.
انتخاب دوم سيب، ليمو، گريپ فروت
سيب: باعث پائين آوردن فشار و قند خون شده و توليد انسولين را نيز كاهش مي دهد. انسولين هورمون مهمي در بالارفتن وزن است. مقدار بسيار بالاي پستين در سيب، سوخت چربي ها را در بدن بالامي برد.
ليموترش و گريپ فروت: باعث پائين آمدن فشار خون و گلوكز خون شده، توليد انسولين را كاهش مي دهد. با بالارفتن متابوليسم بدن سوخت و ساز چربي ها نيز بالاتر مي رود. تحقيقات نشان داده است مصرف ميوه و يا آب اين دو ميوه قبل از غذا حدود 2 كيلوگرم از وزن را در ماه كاهش مي دهد.
روش تهيه

مواد لازم
60 درصد سيب، 20 درصد ليموترش، 20 درصد گريپ فروت.
تمامي مواد را در مخلوط كن ريخته تا آب ميوه يكدستي حاصل شود اين آب ميوه بايستي 20 دقيقه قبل از صرف غذا مصرف شود .
انتخاب سوم
آناناس، پاپايا، ليموترش كوچك سبز
آناناس: از ميوه هاي بسيار غني و مغذي است كه متابوليسم بدن را فعال كرده و بدين ترتيب باعث سوختن چربي ها مي شود. آناناس حاوي منگنز، منيزيم، يد، ويتامين ث و فيبرها است. همچنين حاوي برامولايين يا آنزيم مهم در هضم غذا و بخصوص پروتئين ها بوده و ضدالتهاب است.
پاپايا: ميوه اي سرشار از ويتامين ث است و آنزيم هاي آن بر هضم غذا كمك مي كند. در نتيجه اين ميوه متابوليسم چربي ها را بالابرده و در نهايت باعث حذف چربي مي شود.
ليموترش سبز: خاصيتي مشابه با ليموترش زرد و گريپ فروت دارد.
روش تهيه مواد لازم
50 درصد آناناس، 40 درصد پاپايا، 10 درصد ليموترش.
مخلوط اين چند ميوه، آب ميوه سرشار از گلوسيد فراهم آورده و بايستي در انتهاي غذا مصرف شود.
تحقيقات نشان داده مصرف موادغذايي سرشار از گلوسيد شاخص قند خون در انتهاي غذا، باعث مي شود قند طبيعي مواد غذايي مصرف شده اثر بسيار كمتري داشته باشد. از سويي به دليل آنزيم هضم كننده غذا كه به وفور در اين نوشيدني وجود دارد هضم غذا و به تبع چربي سوزي بهتر صورت مي گيرد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات