بیگ رمی دعوتنامه ویژه المپیا را دریافت می‌کند
0.0

بیگ رمی دعوتنامه ویژه المپیا را دریافت می‌کند

  • اخبار بدنسازی
  • 22 اکتبر 20
  • حسام رضائی
  • 334 بازدید
  • بدون دیدگاه

اینطور به نظر می‌رسد که بهترین بدنساز مصر شانس حضور دوباره در المپیای رویایی اش را به دست آورده است.

حدود دو هفته پیش بود که اعلام شد ممدوح “ بیگ رمی “ السبیای قادر به شرکت در رقابت اروپا پرو نخواهد بود. بیگ رمی مبتلا به کووید-۱۹ بود و به همین دلیل مجبور شد از مسابقات کنار رود. او امیدوار بود که با شرکت در آن رویداد جواز حضور در المپیا را به دست آورد. اما متاسفانه اوضاع باب میل او پیش نرفت. اما اکنون به نظر می‌رسد که به بیگ رمی شانسی دوباره داده شده است.

بیگ رمی نه تنها شانس رقابت دوباره در سال ۲۰۲۰ را به دست آورده، بلکه همچنین برای مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۰ دعوتنامه ویژه دریافت کرده است. بر اساس خبر آنلاین (NPC)، بیگ رمی رسما در المپیا حضور خواهد داشت. شرح این خبر را در زیر بخوانید :

 

یکی‌ از محبوب ‌ترین بدنسازان جهان برای کسب معتبر‌ترین عنوان بدنسازی در دسامبر روی استیج خواهد رفت. ممدوح “ بیگ رمی “ السبیای برای شرکت در رقابت المپیا ۲۰۲۰ دعوتنامه ویژه دریافت کرده است. قهرمان مصری پس از کنار گیری از رقابت اخیر به دلیل مثبت شدن تست کووید-۱۹ نتوانست امتیازات مورد نیاز برای کسب جواز حضور در المپیا را جمع کند.

در ۲۰۱۷، بیگ رمی تقریبا فیل هیث را در مستر المپیا شکست داده بود اما در نهایت مجبور به پذیرش جایگاه دومی‌ شد. اما برای فیل هیث نیز پیروزی آخر محسوب میشد زیرا یک سال بعد عنوان خود را واگذار کرد.

رئیس المپیا دن سالومون توضیح میدهد، “ چالش‌های سال ۲۰۲۰ از طرق بسیاری همه ما را تحت فشار قرار داده است. پس از اینکه شرایط خاص فعلی‌ را به دقت بررسی کردیم، همگی‌ قبول کردیم که بیگ رمی اگر به کووید-۱۹ مبتلا نمی‌شد، میتوانست جواز حضور در المپیا را به دست آورد. هواداران خواهان دیدن بهترین بدنسازان جهان روی استیج المپیا هستند و بیگ رمی یکی‌ از بدنسازان جذابی خواهد بود که به لیست رقابت کنندگان امسال اضافه میشود. “

47582977 785942758424242 1764907736202418529 n 1

همچنان که جذابیت المپیا ۲۰۲۰ در حال افزایش می‌باشد، قهرمان فعلی‌ برندون کوری در حال حاضر در کویت خود را برای دفاع از عنوانش در برابر قهرمان ۷ دوره المپیا فیل هیث، نفر دوم سال ۲۰۱۹ ویلیام بوناک، بدنساز پر شور ایرانی‌ هادی چوپان و چندین بدنساز برجسته دیگر از جمله قهرمان سابق دکستر جکسون که اخیرا اعلام کرده که این آخرین المپیای او خواهد بود، آماده می‌کند. اضافه شدن بیگ رمی رقابتی حماسی را در وگاس استریپ شکل خواهد داد.

رئیس (IFBB PRO LEAGUE) جیم منیون می افزاید، “ امسال شرایط خاصی‌ در ورزش ما ایجاد شد. ما مفتخر به ارائه این دعوتنامه ویژه به بیگ رمی هستیم و مشتاقانه در دسامبر منتظر خوشامد گویی به بهترین ورزشکاران از سراسر جهان در لاس وگاس هستیم. ”

رقابت شیکاکو پرو پایانی بر فصل مسابقات انتخابی المپیا بود. بسیاری از ورزشکاران به دلیل محدودیت‌های کووید-۱۹ و مسابقات لغو شده نتوانستند مجوز حضور در المپیا را کسب کنند. اما به هر حال، با توجه به شرایط کنونی بسیار مورد انتظار بود که بیگ رمی دعوتنامه ویژه دریافت کند.

بیگ رمی یک بدنساز سطح بالای دسته آزاد می‌باشد که همچنان محبوب هواداران است. او در رقابت مستر المپیای ۲۰۱۷ پس از فیل هیث به مقام دومی‌ رسید و در آرنولد کلاسیک ۲۰۲۰ پس از ویلیام بوناک و دکستر جکسون به مقام سومی‌ بسنده کرد.

شما در مورد ارسال این دعوتنامه ویژه برای بیگ رمی چه نظری دارید؟

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات