بیگ رامی قهرمان مستر المپیا 2020 در مورد اولین مسابقه بدنسازی خود صحبت کرد.
5

بیگ رامی قهرمان مستر المپیا 2020 در مورد اولین مسابقه بدنسازی خود صحبت کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 20 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 182 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : قهرمان فعلی مستر المپیا 2020 بیگ رامی در مورد اولین مسابقه بدنسازی خود توضیح داد. در دسامبر 2020 بیگ رامی بالاخره توانست آرزو طرفداران خود را به واقعیت تبدیل کند و قهرمان مستر المپیا 2020 بشود.  اخیرا رسانه GI برای جشن گرفتن پیروزی وی در مستر المپیا 2020، مصاحبه ای از وی منتشر کرد که بیگ رامی در مورد اولین مسابقه بدنسازی خود صحبت می کند. همه باید از جایی شروع کنند حتی قهرمانان مستر المپیا. بیگ رامی بدنسازی است که در طول سال های اخیر سخت تلاش کرده است.

 

اما داستان وی حتی به اوایل دهه 2000 برمی گردد. بیگ رامی در مورد پسر یک ماهیگیر بودن تا اولین مسابقه بدنسازی خود صحبت می کند. وی در سال 2011 در اولین مسابقه محلی بدنسازی شرکت کرد و توانست پیروز میدان بشود از آن جا بود که رامی تصمیم گرفت بدنسازی رو جدی تر از گذشته دنبال کند. در مستر المپیا 2017 بیگ رامی مقام دوم را کسب کرد همان جا بود که به طرفدران خود قول داد که روزی قهرمان مستر المپیا می شود، بالاخره رامی توانست در مستر المپیا 2020 به قول خود عمل کند.

 

اما تجربه وی از شروع کردن بدنسازی بسیار متفاوت بود. بیگ رامی در ابتدا سعی داشت در مسابقات زیادی شرکت کند وی معتقد است که نکات ضعف و قوت خود را می توان در صحنه مسابقات پیدا کرد. رامی در حالی که سخت مشغول تمرین کردن و تقویت کردن فیزیک خود در باشگاه بود، همیشه موفقیت را در صحنه مسابقات و کنار بدنسازان دیگر می دید. بیگ رامی آماده بود تا یک بدنساز حرفه ای شود اما متوجه شد که پس از ایستادان در کنار دیگر بدنسازان در صحنه مسابقات، تمرین های زیادی برای انجام دادن دارد. به طور مثال، وی از پاهای لاغر خود خجالت می کشید. به جای دلسرد شدن، رامی تلاش خود را بیشتر کرد. بیگ رامی آینده واقعی خود را در بدنسازی دید وی با پیدا کردن باشگاه اکسیژن در کویت توانست پیشرفت چشمگیری کسب کند.

اولین مسابقه بدنسازی بیگ رامی

 

بیگ رامی :

فعالیت کردن در باشگاه اکسیژن مهم ترین اتفاقی بود که برایم رخ داد چون باعث شد با مربیان حرفه ای آشنا بشوم و در نهایت فیزیک خود را تقویت کردم.

اما در آخر وی از فعالیت در باشگاه اکسیژن کنار گیری کرد و سعی داشت برای به نتیجه رسیدن از مربیان دیگر نیز بهرمند شود. از پسر یک ماهیگر بودن تا قهرمان مستر المپیا 2020 ، رامی مسیر دشواری را طی کرده است. این اتفاقات به ما یادآوری می کند که هیچ چیز تضمین شده نیست و با تلاش و کوشش میتوان پله های ترقی را طی کرد.

 

برخی معتقد بودند که بیگ رامی نمی تواند مقام مهمی در بدنسازی کسب کند، برخی دیگر فکر می کردند که رامی هیچ وقت نمی تواند کارت IFBB خود را بگیرد. اگر بیگ رامی به حرف دیگران توجه می کرد اکنون ماهیگیر بود. در نتیجه به یاد داشته باشید که برای رسیدن به اهداف خود فقط به انگیزه و کوشش خود تکیه کنید!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات