بلسینگ آوودیبو عضلات فوق‌العاده پشتش را به نمایش میگذارد!
5

بلسینگ آوودیبو عضلات فوق‌العاده پشتش را به نمایش میگذارد!

  • اخبار بدنسازی
  • 8 می 21
  • محمدرضا امیدی
  • 174 بازدید
  • بدون دیدگاه

بلسینگ آوودیبو برای اولین نمایش خود بسیار عالی به نظر می رسد. مسابقات ایندی پرو خیلی نزدیک است و رقبای قدرتمند در حال آماده سازی برای نمایش هستند. شرکت در ایندی پرو نشانه شروع جذاب بلسینگ آوودیبو خواهد بود. این طور که بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش بر روی استیج IFBB Pro League آماده می‌شود به نظر می‌رسد اندام و عضلات ورزیده ای دارد و برای تاثیر گذاری آماده است همان طور که عضلات پشت فوق العاده اش را به نمایش می‌گذارد. در این مقاله از سایت بدنسازی مکمل ها درباره آمادگی بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش در IFBB Pro بیشتر بدانید.

تبلیغات جنجالی بلسینگ آوودیبو 

بلسینگ آوودیبو مردی نیست که سکوت کند. نه به هیچ وجه این سبک او نیست. او فردی کاملا رُک است که به دنبال ایجاد جلب توجه است. بلسینگ در حال حاضر رقبای بسیاری را در IFBB Pro League دارد او به دنبال تبدیل شدن به کانون توجهات مباحث مربوط به بدنسازان شركت كننده در اين مسابقه است.

او هم اکنون با تعدادی از طرفداران IFBB Pro مانند نیک واکر و یان والری کُری خوانی می‌کند. اگرچه ممکن است برخی این کار را به عنوان یک نکته منفی نگاه کنند اما در حقیقت بلسینگ با این کار باعث ایجاد علاقه در افراد می‌شود. هر چقدر مردم بیشتر در مورد او صحبت کنند، موجب جلب توجه همه خواهد شد. این کار می‌تواند نتیجه معکوس هم بدهد. این که نگاه‌های بیشتری او را زیر نظر بگیرند به معنی وجود نظارت و فشار بیشتر برای موفقیت است. البته این فقط یک نظر است و ممکن است این نوع فشار بتواند یک ورزشکار را به سمت بهترین نسخه ممکنش سوق دهد.

حال که بلسینگ آوودیبو به ایندی پرو نزدیک می‌شود به نظر می رسد با اعتماد به نفس است و آماده است تا به خوبی کُری خوانی کند. او خود را به عنوان یکی از طرفداران اولین حضورش در رقابت IFBB Pro League معرفی کرده است. حالا او این شانس را خواهد داشت که اثبات کند همه این تبلیغات جنجالی به جا و درست بوده‌اند.

آمادگی بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش در IFBB Pro

آمادگی بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش در IFBB Pro

عضلات جذاب و شگفت انگیز بلسینگ

پیشرفت اخیر بلسینگ نشان می‌دهد كه او تمريناتش را جدی گرفته است و عضلات پشتی که ساخته بخش کوچکی از تلاش اوست. حتی با وجود چنین کمر جذابی هنوز هم سوالاتی در مورد رشد پای بلسینگ مطرح است. آیا پا هایش را به اندازه کافی رشد داده است تا داوران را تحت تاثیر قرار دهد یا هنوز هم باید عضله سازی کند؟ این چیزی است مطمئناً ما هم نمی دانیم تا زمانی که بلسینگ آوودیبو را بر روی استیج ببینیم.

آمادگی بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش در IFBB Pro

آمادگی بلسینگ آوودیبو برای اولین حضورش در IFBB Pro

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات