جورج پترسون: چگونه می توان به مربی بدنسازی اعتماد کرد؟!
4

جورج پترسون: چگونه می توان به مربی بدنسازی اعتماد کرد؟!

  • اخبار بدنسازی
  • 27 آوریل 21
  • محمدرضا امیدی
  • 202 بازدید
  • بدون دیدگاه

جورج پترسون در مورد اهمیت اعتماد به مربی بدنساز و پیدا کردن مربی خوب صحبت می‌کند. برای موفقیت در این ورزش لزوما به مربی بدنسازی احتیاج ندارید. اما مربی می‌تواند یک سرمایه بی‌نظیر در تکامل بدن شما باشد. مربی ها می‌توانند یک همراه قابل اعتماد باشند و این قابلیت را دارند که از زاویه دیگری مسائل را ببینند. آن ها نقاط کور فیزیک بدنی‌تان که ممکن است ایرادی داشته باشد و شما آن را نمی بینید، می‌بینند. مربیانی نیز هستند که نمی‌توانند بدن شما را به درستی آنالیز کنند و شما را به مسیر اشتباهی سوق می‌دهند. اعتماد مهم است.

جورج پترسون در جدیدترین مصاحبه خود از نحوه ایجاد اعتماد بین مربی و بدنساز صحبت می کند.

رابطه یک ورزشکار با مربی بدنساز

رابطه یک ورزشکار با مربی بدنسازی اش می‌تواند بسیار ظریف باشد. این رابطه، تلفیقی عجیب از روابط شخصی و حرفه‌ای است. به همین دلیل است که هر وقت یک بدنساز بزرگ، یک مربی را ترک می‌کند، می‌تواند خبرساز شود. در واقع دراماتیک است. احساساتی در آن وجود دارد با این حال، منصفانه است که به انتخاب یک مربی بدنساز به عنوان یک تصمیم تجاری نگاه کنید. اگر مربی برای شما کارایی ندارد. ممکن است انتخاب درست این باشد که او را رها کنید.

در نهایت همه چیز به اعتماد برمی‌گردد. یک مربی می تواند در زمینه بدنسازی و تناسب اندام بسیار با استعداد و دارای مهارت کافی باشد. اما این بدان معنا نیست که او می‌تواند برای بدن و اهداف شما هم مناسب باشد. در حالی که هیچ روش امتحان شده و واقعی برای دانستن این که به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید، وجود ندارد (نه فقط در بدن سازی، بلکه در زندگی نیز این گونه است)، مربی بدنسازی که به آن اعتماد ندارید، ارزش آن را ندارد که با او کنار بیایید.

به همین دلیل از جورج پترسون نکاتی در مورد نحوه انتخاب مربی بدنسازی تمام عیار درخواست کردیم. پیترسون سال ها در کنار مربی خود، جاستین بوده و پیوند محکمی با او دارد و موفقیت بزرگی در حرفه بدنسازی کسب کرده است. در حالی که پترسون در یافتن مربی مناسب، مجموعه قوانین خاصی ندارد اما بر اهمیت اعتماد به مربی بدنساز، تاکید بسیاری دارد.

اعتماد به مربی بدنساز

اعتماد به مربی بدنساز

جورج پترسون چطور به مربی خود اعتماد می‌کند؟

جورج پترسون می‌گوید یكی از عوامل کلیدی در یافتن شخصی مناسب این است كه او نه تنها باید بتواند نقاط قوت بدن شما را بازگو کند بلكه باید بتواند بگوید چه نقاط ضعفی دارید (ایرادتان را نیز بگوید). اگر می‌توانید مربی‌ای پیدا کنید که از انتقاد از شما نترسد، پس در مسیری درست برای رسیدن به هدفی بزرگ قرار دارید.

اما موضوع فراتر از این هاست. بخش دیگر آن، احساس راحتی در کنار مربی تان است. جورج پترسون مربی خود را مثل یک دوست می‌داند. حتی اگر همین فردا بدنسازی را کنار بگذارد، باز هم وقت می‌گذارد و با مربی‌اش صحبت می‌کند. این دوستی آمیخته با صداقت صریح در مورد فیزیک بدنی او، پیوندی قابل اعتماد و واقعی بین آن‌ها ایجاد کرده است.

اعتماد به مربی بدنساز و احساس راحتی در کنار او شناخت و درک بدن ورزشکار را برای مربی آسان می‌کند. جورج در مورد تعویض مربی چندین بار هشدار می‌دهد و معتقد است هر بار که مربی خود را عوض می‌کنید، مربی جدید باید استایل بدن شما را بشناسد و این کار زمانبر است. این بدان معناست که شما در مسیر پیشرفت خود به سمت موفقیت در صحنه رقابت، زمان را از دست می‌دهید.

درست مثل هر رابطه ای، اگر خیلی سریع قضاوت کنید، عجولانه عمل کنید و زود جا بزنید ممکن است هرگز شخصی را پیدا نکنید که بتوانید با او کنار بیایید. روابط زمان بر هستند. برخی از موارد که در شروع هماهنگ نیستند، در نهایت می‌توانند در یک نقطه اساسی به نتیجه برسند. آنچه مهم است این است که سرسخت و عمیق به نظر برسید و ببینید که آیا رابطه تان در حال پیشرفت است. آیا مربی‌تان برای درک بهتر فیزیک بدنی شما کار سختی را انجام می دهد؟ آیا روابط مربیگری هر هفته در حال پیشرفت است؟ شاید اکنون کامل نباشد اما اگر رشد و پیشرفتی را دیدید ممکن است این پیشرفت در آینده نیز ادامه‌دار باشد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات