افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان
3.7

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان

  • پزشکی و سلامتی
  • 9 نوامبر 21
  • حسام رضائی
  • 86,593 بازدید
  • 73 دیدگاه

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان واقعا امکان پذیر است!؟ 🤨😄 اینترنت سرشار از وب سایت هایی است که فروشنده انواع و اقسام قرص‌ها و اکستندر‌های آلت تناسلی مردان میباشند و ادعای افزایش طول و قطر این اندام مردانه را دارند. اما آیا این روش‌های درمانی موثر هستند؟ در ادامه این مطلب از سایت بدنسازی مکمل ها به بررسی علمی این مورد می پردازیم.

اضطراب مردان در مورد سایز آلت‌ شان باعث ایجاد یک صنعت مولتی میلیون دلاری جهانی‌ برای “ محصولات تقویت جنسی‌ مردانه “ ای که از لحاظ بالینی اثبات نشده اند، شده است.

در حالی‌ که بسیاری از مردان گمان میکنند که سایز آلت‌ شان بسیار کوچک می‌باشد، اما تحقیقات نشان میدهند که آلت اکثر مردان نرمال بوده و نیازی نیست که آنها نگران باشند.

پروفسور کوان وایل، مشاور سلامت جنسی‌، میگوید مردانی که نگران سایز آلت تناسلی‌ خود هستند میبایست صحبت با یک متخصص سلامتی را قبل از امتحان کردن این روش‌های درمانی، که اغلب ناکارامد، پر هزینه و به طور بالقوه مضر هستند، را مدنظر قرار دهند.

او میگوید، “ بسیاری از مردانی که نگران سایز آلت تناسلی خود هستند، معمولا به طور کلی‌ دارای مشکلات تصویر بدنی هستند. اتفاقی‌ که می افتد این است که آنها این تصویر بدنی ضعیف از خود را معطوف به آلت خود میکنند. “

“ اغلب، مشاوره میتواند از طریق ایجاد اعتماد به نفس، تصحیح دیدگاه‌های غلط در مورد تصویر بدنی و یادگیری بیشتر در مورد چیزهایی که انسان را جذاب می‌کند، یک تفاوت واقعی ایجاد کند. “

اگرچه شما نمیتوانید کار زیادی را به شکل ایمن در جهت افزایش سایز آلت خود انجام دهید، اما چندین چیز وجود دارند که میتوانید انجام داده تا دید بهتری به بدن خود پیدا کنید.

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با اصلاح موهای شرمگاهی : رشد انبوهی از موهای شرمگانی میتواند سایز آلت تان را کوچک تر از آنچه که هست نشان دهد.

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با کاهش وزن : شکمی بزرگ و پر چرب که روی آلت تناسلی افتاده، میتواند آن را کوچک تر از اندازه واقعی‌ اش نشان دهد.

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با متناسب شدن : روی فرم آمدن و فیت شدن نه تنها میتواند باعث جذاب تر شدن شما شود، بلکه میتواند زندگی‌ جنسی‌ شما را نیز بهبود دهد.

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان کلفت کردن کیر
افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان

 

در ادامه پرفسور وایل به ارزیابی شواهد، کارایی و ایمنی انواع محصولات و روش‌های درمانی بزرگی‌ آلت خواهد پرداخت.

روش‌های درمانی غیر جراحی برای افزایش سایز آلت تناسلی‌

اگر می خواهید بدون استفاده از روش های جراحی سایز آلت خود را افزایش دهید، این بخش را دنبال کنید.

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با قرص و لوسیون

این محصولات معمولا حاوی ویتامین ها، مواد معدنی، گیاهان دارویی یا هورمون میباشند که مدعی افزایش سایز آلت تناسلی‌ هستند.

علیرغم ادعاهای وسوسه برانگیز آنها، مطلقا هیچ مدرک بالینی ای مبنی بر کارایی این محصولات وجود ندارد و برخی‌ از آنها حتی ممکن است مضر نیز باشند.

محققان دانشگاه مریلند در ایالات متحده آمریکا آنالیزی را روی برخی‌ از این محصولات انجام دادند و در آنها رد پای سرب، آفت کش، باکتری (E. coli) و مدفوع حیوانات را یافت کردند.

 

 

پروفسور وایل در مورد این محصولات میگوید، “ آنها کاملا به درد نخور هستند. قرص‌ها و لوسیون‌ها دارای هیچ مزیت اثبات شده ای نیستند. استفاده از لوسیون ممکن است به مردان کمک کرده تا بیشتر با آلت تناسلی خود آشنا شوند، زیرا برخی‌ مردان از این مساله روی گردان هستند. بنابراین لوسیون‌ها میتوانند به یک مرد کمک کرده تا بیشتر با آلت خود احساس راحتی‌ کند، اما قطعا نمی‌تواند باعث افزایش سایز آن شود. “

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با دستگاه‌های وکیوم

پمپ آلت تناسلی شامل قرار دادن یک لوله دور آلت و سپس پمپ کردن هوا به بیرون برای ایجاد خلا میشود. خلا باعث انتقال خون به آلت شده و آن را متورم می‌کند. از دستگاه‌های وکیوم گاهی‌ اوقات برای درمان کوتاه مدت ناتوانی جنسی‌ استفاده میشود. اما پمپ کردن بیش از حد آلت تناسلی میتواند به بافت آن آسیب زده، که این امر منجر به نعوظ ضعیف تر میشود.

 

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان
افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان

پروفسور وایل در این مورد میگوید، “ شواهد بسیار اندکی‌ وجود دارند که نشان دهند این دستگاه‌ها میتوانند باعث ایجاد هرگونه افزایش سایز بلند مدتی‌ در آلت تناسلی‌ شوند. پمپ کردن آلت تناسلی‌ برای چند دقیقه در روز نمی‌تواند کار خاصی‌ در جهت افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان انجام دهد. “

اکستندر آلت تناسلی‌

این تکنیک شامل قرار دادن یک وزنه یا یک فریم با قابلیت بسط، که گاهی‌ اوقات از آن با عنوان دستگاه ترکشن یاد میشود، روی یک آلت تناسلی شل میشود. پروفسور وایل میگوید که هیچ مدرک بالینی ای وجود ندارد که نشان دهد استفاده از وزنه میتواند باعث کش آمدن آلت شود، و آنها ممکن است باعث ایجاد آسیب دائمی نیز شوند. اما به هر حال، نتایج بهتر با دستگاه‌های ترکشن گزارش شده است.

او میگوید، “ برخی‌ شواهد نشان میدهند که دستگاه‌های ترکشن میتوانند مقداری اثر گذار باشند، مخصوصا روی مردانی با سایز کوچک تر. “ برخی‌ افراد پس از ۶ ماه استفاده از دستگاه‌های ترکشن متوجه افزایش ۱-۲ سانتی آلت خود شده‌اند. اما به هر حال، چنین روش درمانی ای نباید بدون نظارت پزشک آغاز شود. “

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با جلکینگ (Jelqing)

جلکینگ به تمرینی شامل کشش مکرر آلت تناسلی‌ شل با استفاده از انگشت شست و اشاره با هدف افزایش سایز آلت در حالت نعوظ گفته میشود. ایده این است که حرکات کششی باعث افزایش ظرفیت خونی بافت راست کننده آلت میشود، و ادعا بر این است که نتیجه آن افزایش طول و قطر آلت می‌باشد.

پروفسور وایل در این مورد میگوید، “ همانند استفاده از لوسیون، این تکنیک نیز میتواند به برخی‌ مردان کمک کرده تا درک بهتری از تفاوت سایز آلت تناسلی‌ شل با حالت سفت شده آن پیدا کنند، که این امر باعث میشود تا آنها با بدن خود احساس راحتی‌ بیشتری کنند. اما هیچ مدرک علمی‌ مبنی بر اینکه جلکینگ میتواند باعث افزایش سایز آلت و یا کلفت شدن کی شود شود، وجود ندارد. “

 

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان
افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان

جراحی افزایش قطر آلت

برخی‌ تکنیک‌های جراحی افزایش قطر آلت شامل تزریق چربی‌ از دیگر بخش‌های بدن به درون آلت تناسلی میشود. برخی‌ تحقیقات گزارش داده اند که با این روش قطر آلت میتواند چیزی بین ۱.۴ تا ۴ سانتیمتر افزایش پیدا کند.

اما، تحقیقات مکمل بعدی در بازه‌های زمانی‌ طولانی تر نشان دهنده نتایج ناامید کننده ای به دلیل بروز تغییر شکل آلت، ایجاد زخم، برامدگی و عفونت هستند.

یک متد دیگر، که هنوز در مرحله آزمایشی می‌باشد، شامل عقب کشیدن پوست آلت برای پیچیدن به دور یک فریم لوله مانند قابل تجزیه زیستی‌ که از سلول‌های بافت اطراف شافت پر شده است، می‌باشد.

پروفسور وایل میگوید که استفاده از فریم‌های قابل تجزیه زیستی‌ نتایج بهتری را نسبت به تزریق چربی‌ داشته اند. “ مشکل تزریق چربی‌ این است که در گذر زمان بدن دوباره آن را جذب کرده و میتواند منجر به بازگشت آلت به سایز اولیه خود شود.

کلفت کردن آلت تناسلی _ بزرگ کردن ک
کلفت کردن آلت تناسلی

 

جراحی افزایش طول آلت

رایج‌ ترین تکنیک شامل بریدن لیگامنتی است که آلت را به استخوان شرمگاهی وصل کرده و پیوند پوست در قسمت پایه آلت به منظور افزایش طول اضافه. پروفسور وایل میگوید که این نوع جراحی میتواند به طور میانگین باعث افزایش طول به میزان ۲ سانتیمتر در آلت شل (خواب) شود، اما تغییری در سایز آلت سفت (شق) شده به وجود نمی آید.

در موضوع افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان دقت کنید که آلت در حالت نعوظ دیگر همانند قبل از جراحی به سمت بالا هدایت نمی‌شود، زیرا لیگامنتی که بریده شده است دیگر نمی‌تواند چنین عملی‌ را پشتیبانی کند.

پروفسور وایل در این مورد میگوید، “ بسیاری از مردانی که این نوع روش درمانی را انجام داده اند، واقعا از اینکه آلت‌ شان همانند سابق زاویه نمیگیرد خوشحال نیستند. این امر میتواند رابطه جنسی‌ را کاملا ناراحت کننده کند. در این حالت مجبورید با پارتنر خود مانور‌های بسیار زیادی را اجرا کنید. ۲ سانتیمتر افزایش طول برای آلت در وضعیت شل اصلا ارزش از دست دادن زاویه آلت در حالت نعوظ را ندارد. “

افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان با لیپوساکشن

گنده کردن و افزایش سایز آلت
بزرگ کردن آلت تناسلی با ساکشن

برای مردان با شکم بزرگ، لیپوساکشن، که یک روش جراحی برای حذف چربی‌ زیر شکم می‌باشد، میتواند باعث شود تا آلت تناسلی مردان بزرگ تر به نظر برسد. حذف چربی‌ اضافه اطراف ناحیه شرمگاهی میتواند آلتی که بخشی از آن زیر چربی‌ دفن شده است را بیرون آورده و آن را برجسته تر کند.

پروفسور وایل میگوید که نتایج زیبایی این نوع جراحی عموما توسط بیماران معقول در نظر گرفته میشود. “ لیپوساکشن در کوتاه مدت میتواند باعث افزایش ۲ سانتی متری طول آلت شود، اما اگر بیمار دوباره افزایش وزن پیدا کند، این چربی‌ به ناحیه شرمگاهی بر خواهد گشت. “

 

“ این عمل جراحی میتواند باعث تقویت اعتماد به نفس بیمار شود، اما برای اینکه نتایج برای بلند مدت ماندگار شوند، این افراد نیازمند بهبود رژیم غذایی و شروع ورزش هستند. “ و شروع ورزش هستند. “

 

https://www.youtube.com/watch?v=JmMutc1xACU
فیلم آموزشی افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان

امیدواریم این مطلب از مکمل ها در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی‌ مردان برای شما مفید واقع شده باشد. سوالات خود را زیر همین پست کامنت کنید.

 

سوالات متداول در خصوص افزایش سایز آلت تناسلی

یکی از سوالات متداول در مورد آلت تناسلی این است که چطور طول آلت خود را اندازه بگیرم؟ طبق این عکس می توانید طول آلت جنسی خود را اندازه بگیرید.

moPenis

 

✅چگونه طول آلت تناسلی را اندازه گیری کنیم؟

شما می توانید طول آلت خود را هم به صورت شل و هم در حالت نعوظ اندازه گیری کنید. اندازه طول آلت از محل اتصال آن به استخوان عانه تا سر آن بدست می آید. برای اندازه گیری آلت تناسلی بایستی عمود بر بدن باشد. طول آلت شل در حالت کشیده ارتباط نزدیکی با طول آلت در حالت نعوظ دارد.

✅ چکونه قطر (کلفتی) آلت تناسلی را اندازه گیری کنیم؟

برای محاسبه ی اندازه آلت تناسلی حتما بایستی آلت شما در حالت نعوظ باشد.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
3.7/5 - (43 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

73 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات