نظر خوزه ریموند درباره توانایی برون آنسلی در بخش 212 پوندی: “فکر نمی‌کنم که او این کار را به خوبی انجام دهد!”
1

نظر خوزه ریموند درباره توانایی برون آنسلی در بخش 212 پوندی: “فکر نمی‌کنم که او این کار را به خوبی انجام دهد!”

  • اخبار بدنسازی
  • 4 می 21
  • محمدرضا امیدی
  • 151 بازدید
  • بدون دیدگاه

خوزه ریموند نظر خود را درباره احتمال فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی مسابقات مسترالمپیا به اشتراک می‌گذارد. در این مطلب از سایت بدنسازی مکمل ها همراه ما باشید.

 

فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی : آیا واقعیت دارد!؟

برون آنسلی قبلا گفته بود که ممکن است در بخش 212 پوندی مردان فعالیت کند. هرچند هنگام باخت در مسترالمپیا 2020، گفت که به این زودی ها رشته اش را تغییر نمی‌دهد اما هنوز هم این مسئله را برای آینده، به طور کامل رد نکرده است. برخی از طرفدارانش معتقدند او این تغییر را برای موفقیت نیاز دارد. برخی دیگر مخالف این کار هستند.

در آخرین مصاحبه با خوزه ریموند، او پیش بینی می‌کند که برون آنسلی برای موفقیت در بخش 212 پوندی مردان تلاش خواهد کرد!

برون آنسلی برای جبران شکستش در بخش فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2020 شرکت کرد. علاوه براین، او می‌خواست ثابت کند قهرمان واقعی و مسلط در آن بخش است. در عوض، کریس بامستد قهرمانی اش را تکرار کرد. این تلاش او را به دو پیروزی مسترالمپیا رساند و مسترالمپیای آینده را یک نبرد واقعی برای اثبات برتری قرار داد. اما برخی از طرفداران، مقام سوم برون آنسلی در سال گذشته را نشانه سقوط او می‌دانند.

 

احتمال فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی

احتمال فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی

آنسلی در بخش 212 پوندی نتیجه بهتری می‌گیرد؟

برون آنسلی قبلا اشاره کرده که ممکن است در بخش 212 پوندی مردان فعالیت کند. در حالی که هیچ چیزی تأیید نشده اما همچنان شایعاتی وجود دارد. مخصوصاً بعد از آخرین باخت آنسلی. آیا او در بخش 212 پوندی نتیجه بهتری می‌گیرد؟ ما این سوال را از خوزه ریموند، بدنساز باتجربه وزن 212 پوندی مردان پرسیدیم. که به نظر او برون آنسلی چگونه وزن خود را بالا می برد و در برابر تعداد زیادی از ورزشکاران رقابت می کند؟

خوزه ریموند کلمات را با دقت انتخاب می‌کند و در نهایت ادعا می‌کند که به نظر او برون آنسلی برای موفقیت در بخش 212 پوند تلاش خواهد کرد. خوزه ریموند در مصاحبه اظهار داشت:

من فکر نمی‌کنم که او این کار را به خوبی انجام دهد.

او در ادامه گفت:

از آنجا که او نظر ساختار بدنی، فردی کوچک جثه همچون شاون کلاریدا است (البته مسلما او بلندتر است). بنابراین او نباید بیش از 200 پوند عضله بر روی بدن خود داشته باشد. او کیفیتی باورنکردنی دارد و شرایطش هم شگفت آور است. من نمی‌دانم آیا او می‌تواند همان شرایط را در 200 یا 205 پوند هم داشته باشد.

 

احتمال فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی

احتمال فعالیت برون آنسلی در بخش 212 پوندی

خوزه ریموند معتقد است که تغییر رشته، حرکت درستی برای برون آنسلی نیست. در حقیقت، او معتقد است که اگر برون از اول شروع کند و تمهیدات لازم جهت آمادگی خود برای شرکت در مسابقه را تغییر دهد هنوز هم می‌تواند یک رقیب قدرتمند در بخش فیزیک کلاسیک باشد. فردی که در آینده دوباره عنوان مسترالمپیا را کسب می‌کند.

این هدفی است که به نظر می رسد خود برون آنسلی نیز بر آن تمرکز کرده است. او اظهار داشت که قصد ندارد بلافاصله پس از شکست، 212 پوند مردان را کنار بگذارد. بنابراین شاید او می‌خواهد قبل از انجام هرگونه تغییر بزرگ، بار دیگر خود را به عنوان یک قهرمان اثبات کند. در حالی که دو پیروزی پشت سر هم برای کریس بامستد امیدوار کننده است، اما او را شکست ناپذیر نمی‌کند. برون آنسلی خودش این مسئله را در دو سال گذشته درک کرده است. این همان چیزی است که باعث می‌شود بخش فیزیک کلاسیک مستر المپیا 2021، مسابقه ‌ای هیجان انگیز باشد. هر که پیروز شود معادله را به هم زده و سومین پیروزی را کسب می کند. البته اگر رقیب دیگری دست به کار نشود و عنوان را از هر دو نفر نگیرد!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات