اتخابی تیم ملی آسایی خرداد 98
4

اتخابی تیم ملی آسایی خرداد 98

  • اخبار بدنسازی, مسابقات داخلی
  • 30 می 19
  • محمدرضا امیدی
  • 1,005 بازدید
  • بدون دیدگاه

اخبار و اطلاعیه های مسابقه انتخابی تیم ملی بدنسازی خرداد سال98 برای اعزام به مسابقات آسیایی را در این پست دنبال کنید.

محل برگزاری رقابت های انتخابی تیم های ملی پرورش اندام در رشته های پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک و … مشخص شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، این رقابت ها که پیش از این زمانش 29 لغایت 31 خرداد ماه اعلام شده بود، قرار است با توجه به حساسیت ها خاص آن در تهران و توسط فدراسیون برگزار شود. رقابت هایی که قرار است بهترین های آن جهت حضور در رقابت های آسیایی تیانجین چین به عضویت تیم ملی در آیند.

رقابت های انتخابی تیم ملی طی روزهای 29 لغایت 31 خرداد ماه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مسابقات انتخابی تیم های ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و … طی روزهای 29 لغایت 31 خرداد ماه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.
گفتنی است، وزن کشی این رقابت ها روز چهارشنبه 29 خرداد ماه و از ساعت 15 لغایت 19 انجام می شود

نفرات تیم های ملی جهت اعزام به رقابت های آسیایی چین پس از رقابت های انتخابی روز 31 خرداد ماه معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، اسامی نفرات منتخب جهت حضور در تیم های ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک و … پس از پایان رقابت های انتخابی اعلام خواهند شد.
قرار است در پایان رقابتهای انتخابی در هر دسته قدی و وزنی تنها یک نفر به عضویت تیم های ملی در آید.

بخش نامه این تورنومنت بزودی درسایت قرار خواهد گرفت

تکمیلی

رقابت های پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک انتخابی تیم های ملی روز جمعه 31 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، با توجه به حذف 2 رشته فیزیک کلاسیک و ماسکولار فیزیک از رقابت های انتخابی، وزن کشی این رقابت ها به جای چهارشنبه 29 خرداد ماه، از ساعت 15 لغایت 19 روز پنج شنبه 30 خرداد در محل ورزشگاه کارگران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، رقابت های انتخابی تیم های ملی از ساعت 9 صبح روز جمعه 31 خرداد ماه با برگزاری رقابت های باد ی کلاسیک آغاز خواهد شد و متعاقب آن ورزشکاران در رشته های فیزیک و پرورش اندام با هم به رقابت خواهند پرداخت.

جلسه برگزارکنندگان رقابت های انتخابی تیم های ملی ایران جهت اعزام به رقابت های آسیایی چین برگزار شد.

پورعلی فرد: انتخاب نهایی توسط فدراسیون انجام خواهد شد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این جلسه که ناصر پورعلی فرد و مهدی نصیبی رئیس و دبیر فدراسیون، رئیس کمیته فنی، رئیس کمیته مسابقات، رئیس کمیته داوران، رئیس کمیته استان ها و مدیر حراست فدراسیون حضور داشتند، در ابتدا رئیس فدراسیون با بیان واقعیتی گفت: برگزاری مسابقات زحمتش با ماست، اما لذتش را برخی آقایان دیگر می برند، که اصلاً کار درستی نیست.

پورعلی فرد در ادامه گفت: درباره تغییر زمان برگزاری مسابقات آسیایی و حذف یکی دو رشته از مسابقات انتخابی من یکبار صحبت کردم، دبیر فدراسیون هم یکبار صحبت های خود را بیان داشتند، اما هستند نفراتی که هنوز درباره آن حرف می زنند که برای ما جای تعجب دارد.

رئیس فدراسیون گفت: صراحتاً اعلام می کنم که هر ورزشکاری که مدارک معتبر را ندارد، قطعآً حق ثبت نام در رقابت های انتخابی را هم نخواهد داشت.

پورعلی فرد گفت: در روز مسابقات انتخابی، داوران مثل همیشه کار خودشان را کرده و 6 نفر برتر را انتخاب خواهند کرد و کمیته فنی هم بنا بر ذات کاری خود نفرات منتخب خودش را اعلام می کند و در نهایت هم این فدراسیون است که نفرات منتخب را معرفی خواهد کرد.

پورعلی فرد گفت: با توجه به شرایط موجود ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های NPC حق حضور در مسابقات انتخابی را نخواهند داشت و این واقعیتی است که باید اطلاع رسانی شود.

رئیس فدراسیون در پایان گفت: بدون توجه به اتفاقاتی که در اطراف فدراسیون افتاده و می افتد ما کار خودمان را با قدرت و قوت انجام خواهیم داد و بنا هم نداریم که وقت ارزشمند خود را برای پاسخگویی به این و آن اختصاص دهیم. ضمن اینکه قرار است از این پس و در تمامی مسابقات برای نمایندگان اصحاب رسانه با معرفی نامه از محل فعالیت خود ID کارت صادر شود تا دیگر مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های NPC حق شرکت در رقابت های انتخابی تیم های ملی را نخواهند داشت.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ورزشکاران شرکت کننده در رقابت های تشکیلات NPC به در خواست فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB حق شرکت در رقابت های انتخابی تیم های ملی را نخواهند داشت و این مسئله باید با جدیت مورد توجه برگزار کنندگان رقابت های انتخابی تیم های ملی قرار گیرد.

گفتنی است رقابت های انتخابی تیم های ملی پرورش اندام، بادی کلاسیک و فیزیک روز جمعه 31 خرداد ماه در ورزشگاه کارگران تهران برگزار خواهد شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات