ستیو وینبرگر داور IFBB در مورد آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان صحبت کرد!
0.0

ستیو وینبرگر داور IFBB در مورد آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان صحبت کرد!

  • اخبار بدنسازی
  • 5 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 343 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : استیو وینبرگر نظر خود را در مورد پیروزی و آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان به اشتراک گذاشت. براندون هندریکسون با دو پیروزی در بخش فیزیک مردان مسترالمپیا  و همچنین قهرمانی در مسابقه آرنولد کلاسیک، تنها بدنسازی می باشد که در دو مسابقه مختلف عنوان قهرمانی را کسب کرده است. در حالی که جرمی بوندیا 4 سال متوالی قهرمان بخش فیزیک مردان مسترالمپیا شده است اما هیچ وقت نتوانست همزمان قهرمان چند مسابقه مختلف باشد.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، استیو وینبرگر نظر خود را در مورد آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان به اشتراک گذاشت. براندون هندریکسون بعد از باخت خود در مستر المپیا 2019، توانست در مسترالمپیا 2020 برای بار دوم قهرمان بخش فیزیک مردان بشود. براندون هندریکسون تنها بدنسازی می باشد که در هر دو ایونت مهم بدنسازی سال یعنی مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک، مقام قهرمانی را کسب کرده است.

آیا اکنون براندون هندریکسون به عنوان بزرگترین بدنساز تاریخ یاد می شود؟! بعضی از داوران فقط به فیزیک بدنسازان توجه می کنند و به مقام قهرمانی توجه خاصی ندارند در عین حال بعضی از طرفداران کسب مقام را به معنی بهترین بودن بدنسازان می دانند.

آینده براندون هندریکسون

ستیو وینبرگر : آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان درخشان است.

پاسخ دادن به این سوال کار دشواری می باشد به همین دلیل اخیرا رسانه GI، با استیو وینبرگر داور IFBB مسابقات مسترالمپیا و آرنولد کلاسیک مصاحبه کرده است. استیو وینبرگر دوار IFBB PRO  مسابقات زیادی مانند مستر المپیا، آرنولد کلاسیک و نیویورک پرو را قضاوت می کند.

بنابراین این سوال از وی پرسیده شد که وقتی به سوابق برانودن هندریکسون نگاه می کند، آیا بزرگترین بدنساز طول تاریخ را می بیند؟

افرادی زیادی در حوزه های مختلف تلاش می کنند. برنودن هندریکسون توانست سه بار قهرمان بخش فیزیک مردان شود، اما نمیتوانم به وی لقب بزرگترین بدنساز را بدهم. به این دلیل که افرادی زیادی هستند که مقام های قهرمانی زیادی کسب کرده اند و نمی توان به همه آنها لقب بزرگترین بدنساز در طول تاریخ را داد.

 

استیو وینبرگر مانند یک داور واقعی صحبت کرد و سعی داشت مثل همیشه بی طرف باشد اما وی به نکته خوبی اشاره کرد که بدنسازان زیادی با استعداد های فوق العاده ای در بخش فیزیک مردان وجود دارند. وی همچنین به رقابت نزدیک ریموند ادموندز و براندون هندریکسون سر مقام قهرمانی فیزیک مردان مستر المپیا 2020 اشاره کرد که همیشه مسابقات و رقابت ها نزدیک به یک دیگر می باشد.

 

آینده براندون هندریکسون در بخش فیزیک مردان درخشان است وی تازه اول راه می باشد و برای ثبت کردن رکورد خود، باید در بخش فیزیک مردان 5 بار مقام قهرمانی را کسب کند تا بتواند رکورد جرمی بوندیا را شکست دهد.

براندون هندریکسون با این حال که در مسترالمپیا 2019 از ریموند ادموندز شکست خورد، توانست در مسترالمپیا 2020 مقام قهرمانی خود را از ادموندز بگیرد و قهرمان بخش فیزیک مردان مسترالمپیا 2020 شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات