آکیم ویلیامز : تمرینات سنگین فیزیک را تقویت نمی کند!
5

آکیم ویلیامز : تمرینات سنگین فیزیک را تقویت نمی کند!

  • اخبار بدنسازی
  • 3 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 223 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا در مصاحبه رسانه GI، آکیم ویلیامز در مورد اثرات منفی تمرینات سنگین صحبت کرده است. قبل از اینکه آکیم ویلیامز وارد رشته بدنسازی حرفه ای شود، وی در رشته پاورلیفتینگ فعالیت می کرد و همیشه سعی داشت ددلیفت های سنگین بزند. به همین دلیل بسیاری از طرفداران، آکیم ویلیامز را به دلیل تمرینات سنگین خود میشناسند.

اکنون آکیم ویلیامز بدنساز حرفه ای می باشد که سال به سال فیزیک خود را تقویت می کند و در طول چند سال اخیر نیز در مسابقات مهم نیز مقام بهتری کسب کرده است.

 

در مسترالمپیا 2020 بالاخره ویلیامز موفق شد تا مقام ششم را کسب کند و تعداد زیادی از طرفداران معتقد هستند که وی در مسابقات مسترالمپیا 2021 نتیجه بهتری کسب خواهد کرد. آکیم ویلیامز همچنین به دلیل تمرینات سنگین خود، معروف شده است و برخی از طرفداران، وی را به عنوان بدنساز قدرتمندی می دانند.

اثرات منفی تمرینات سنگین

در آخرین مصاحبه رسانه GI، آکیم ویلیامز در مورد تمرینات سنگین و اثرات منفی آن صحبت می کند. از جهات مختلف، آکیم ویلیامز شباهت زیادی با رونی کلمن دارد. ویلیامز مانند کلمن، تمرینات خود را با تمام قدرت و سنگین انجام می دهد. در حقیقت آکیم ویلیامز تحت تاثیر تمرینات رونی کلمن قرار گرفته است به همین دلیل سعی می کند تا تمرینات خود را با تمام قدرت انجام بدهد.

 

بعد از مدت ها ، اکیم ویلیامز متوجه شد که یکی از دلایلی که مقام بهتری در مسابقات بدنسازی کسب نمی کند، به خاطر تمرینات سنگین می باشد. وی معتقد است که تمرینات سنگین فیزیک را تقویت نمی کند بلکه امکان مصدوم شدن را نیز افزایش می دهد. در طول چند سال اخیر، اکیم ویلیامز برنامه تمرینات خود را به طور کامل تغییر داده است و با استفاده از ترفند آهسته و با ثبات، فیزیک خود را تقویت کرده و بالاخره توانست مقام ششم را در مسترالمپیا 2020 کسب کند.

 

در طول مصاحبه رسانه GI، اکیم ویلیامز مورد اثرات منفی تمرینات سنگین، نظر خود را بیان کرد. وقتی رکورد جهانی جدید ددلفیت توسط شخصی ثبت می شود، انگیزه برای شکست دادن آن رکورد نیز افزایش پیدا میکند. اما برای شکست دادن رکورد جدید باید بدن خود را زیر استرس تمرینات سنگین ببرید و در نهایت، بدون شک نتیجه مطلوبی کسب نخواهید کرد. اکیم ویلیامز سال هاست که تمرینات خود را سنگین انجام می دهد اما با تغییر دادن سبک تمرینات خود، در مسترالمپیا 2020 مقام ششم را کسب کرد. همان طور که گفته شد تمرینات سنگین امکان صدمه دیدن شما را افزایش می دهد و اگر بدنساز حرفه ای باشید، شانس قهرمان شدن را از دست می دهید.

به طور کلی تمرینات سبک تر امکان مصدومیت را کاهش می دهد و همچنین برای تقویت فیزیک نیز مفید تر هستند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات