آمینو انژی اپتیموم|Amino energy Optimum
5

آمینو انژی اپتیموم|Amino energy Optimum

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 21 ژانویه 15
  • محمدرضا امیدی
  • 4,251 بازدید
  • بدون دیدگاه

شما به یک مکمل آمینو اسید که حاوی آنتی اکسیدانها و انرژی زاهای طبیعی است چه نامی می دهید؟ آپتیموم نوتریشن چنین مکملی را آمینو انرژی ضروری ( (Essential Amino Energy مینامد. آمینو انرژی ضروری سرشار از آمینو اسیدهای ضروری همانند BCAAs  می باشد که برای رشد عضلات بسیار مفیدند و به عنوان واحد های سازنده عضلات  مستقیماً متابولیز شده و به بافتهای عضلانی تبدیل می شوند. هر سروینگ که شامل دو پیمانه از آمینو انرژی ضروری است آرژنین کافی برای سنتز نیتریک اکسید را تامین میکند. همین مقدار بتا آلانین مورد نیاز برای افزایش شدت و قدرت و طول فعالیت را در هنگام تمرین در باشگاه فراهم می نمایند.

نتیجه عملکرد واقعی

آمینو انرژی ضروری ایده آل برای هر ساعت از روز می باشد چونکه شما خودتان انتخاب می کنید که چند پیمانه از آن را در یک لیوان آب خنک مخلوط کنید. آمینو انرژی ضروری را هر صبح برای ایجاد شادابی و سر حالی قبل از شروع کاری بنوشید. شما می توانید قبل تمرین برای افزایش شدت و قدرت و طول مدت فعالیت و بعد از تمرین برای ریکاوری و بازتوانی سریع تر عضلات و یا به عنوان نوشیدنی مقوی آخر شب آن را میل نمائید. نوشیدن این مکمل معجزه گر را برای هر زمان از روز توصیه می کنیم.

در ترکیب آمینو انرژی اپتیموم  نسبت به کاربرد آمینو های ضروری و آزاد کننده های نیتریک اکسید در بدن بسیار تاکید شده است . بتا آلاین طبیعی برای پمپاژ بهتر خون در عضله به همراه دسته کامل BCAA  ها و آرژنین موجود تقویت شده تا شما را به رژیم کامل غذایی نزدیک کند .  میزان کالری در این مکمل فقط و فقط 10 واحد است که نسبت به سایر رقیبان امتیاز با ارزشی محسوب می شود .
دلیل اضافه کردن پسوند انرژی به انتهای این مکمل اصلاً بی دلیل نیست و با نگاه کردن به جدول ارزش غذایی این مکمل از دلیل نامگذاری آن با خبر می شویم . این مکمل در دو مرحله در بدن فرآیندی ایجاد می کند تا به هدف نهایی خود برسد ، مرحله اول تغذیه کامل ماهیچه ها با آمینو اسید ها و در مرحله دوم وارد کردن مواد آزاد کننده نیتریک اکسید ها برای افزایش انرژی و استقامت بدن در تمرین بدنسازی و همچنین افزایش سطح تمرکز روی وزنه ها .

اپتیمم برای مصرف این مکمل 3 روش پیشنهاد می کند که افراد می توانند برحسب هدف خود و تنظیم میزان بهره برداری از این مکمل با در نظر داشتن جنبه اقتصادی از آن استفاده کنند.
هر پیمانه از این مکمل 9 گرم است .
روش اول : 2 پیمانه در روز که معادل 9 گرم است در وعده قبل از تمرین
روش دوم : 4 پیمانه در روز که معادل 18 گرم است در دو وعده قبل از تمرین و بعد از تمرین
روش سوم : 6 پیمانه در روز معادل 27 گرم در سه وعده صبح ، قبل از تمرین و بعد از تمرین

در مرحله دوم کارایی این مکمل که از مواد اولیه 100% طبیعی بهره برداری شده است موارد زیر وجود دارد .

1- 100 میلی گرم کافئین گرفته شده از چای سبز
2- عصاره چای سبز
3- عصاره قهوه سبز
این مواد تاثیر بسزایی در افزایش انرژی موقه تمرین و سوزاندن چربی ها هستند .
این مکمل در بسته بندی 30 روزه 270 گرمی با معیار 9 گرم در روز و در سه طعم پرتغال ، انگور و آلبالو ارائه شده است .

شرکت تولید کننده : Optimum آمریکا
وزن محصول : 0.27  کیلو گرم

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات