بدنسازی

آخرین مقالات :

نقش کربوهیدرات های نشاسته ای در حجم

بدون دیدگاه
1,311 بازدید
نقش کربوهیدرات های نشاسته ای در حجم

یکی از بهترین استراتژی ها به جهت حجم گیری ، خوردن کربوهیدراتهای نشاسته ای فراوان نظیر : برنج سفید ، ماکارونی ، سیب زمینی ، نان ، غلات و خمیر برنج می باشد . این مواد مغذی کمک می کنند تا به سایز خود بیفزایید. کسب کالری از کربوهیدراتهای نشاسته ای آسان است و بدین طریق به شما کمک می شود تا مصرف کالریک روزانه تان را افزایش دهید.

کربوهیدراتها به عنوان گلیکوژن در عضلاتتان انبار می شود و در ثانی کمک می کنند تا آب و دیگر مواد مغذی را به درون سلولهای عضلانی تان برانید سلولهایی که فرآیند رشد عضله را مهیا می کنند.

اگر ۵۰الی ۶۰ درصد ازکالرهای دریافتی تان را از این دسته از کربوهیدراتها به دست می آورید، مسلماً رشد خوبی خواهید کرد. یک نرخ دو به یک کربوهیدرات به  پروتئین نیز همچنین باعث افزایش سطح تستوسترون می شود.

منبع : مجله Muscle&Fitness

امتیاز دادن به این مقاله بدنسازی

نویسنده : محمدرضا امیدی
لینک کوتاه : https://mokamelhaa.ir/?p=662
کپی برداری از سایت مکملها تنها با ذکر منبع و دادن لینک فعال به مطلب مجاز می باشد.
اخبار مرتبط
خواص آب سیب

خواص آب سیب

ما در هر سنی می توانیم از نوشیدن آب میوه ها و سبزیجات لذت ببریم و به عنوان صبحانه یا...

رابطه جنسی‌ و عضله‌ سازی

رابطه جنسی‌ و عضله‌ سازی

آیا تا کنون نگران این موضوع بوده‌اید که روابط جنسی‌ میتواند رشد عضلات شما را محدود کند؟ اگر اینطور است...

0نظر ارسال شده است
شما هم نظری ارسال کنید
کانال تلگرام

آخرین مقالات سایت

آرشیو >

پربازدیدترین

آرشیو >

ریکاوری

آرشیو >

مکملهای قبل تمرین

آرشیو >
اطلاعیه های مهم