معرفی‌ و بررسی مکمل Anabolic halo
0.0

معرفی‌ و بررسی مکمل Anabolic halo

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 10 ژانویه 17
  • حسام رضائی
  • 1,526 بازدید
  • بدون دیدگاه

Anabolic halo یک مکمل قدرتمند و جدید که دارای فرمول بهبود یافته می‌باشد و طراحی آن به گونه‌ای است که تنها یک بار در روز می‌بایست از آن استفاده کرد و میتواند باعث بهبود عضله‌ سازی، بهبود قدرت و ریکاوری حین انجام تمرینات سخت شود.

 

مکمل (Anabolic halo) جدید طوری طراحی شده است تا شما از مصرف هر نوشیدنی‌ پروتئینی، کراتین، آمینو اسید ها، گلوتامین، کربوهیدرات‌ها و نوشیدنی‌‌های ریکاوری بی‌ نیاز باشید در واقع این مکمل عضله‌ ساز تمام خواصی را که شما به صورت جداگانه از دیگر مکمل‌ها دریافت می‌کنید را یک جا برای شما فراهم خواهد کرد. در این مطلب از سایت بدنسازی مکملها در مورد این نوع مکمل صحبت می کنیم.

مکمل Anabolic halo چیست؟

 

مکمل Anabolic halo دارای یک سیستم پروتئینی چند مرحله ای می‌باشد که می تواند نیاز شما به انواع پروتئین‌ها را پوشش دهد و در واقع در هر وعده دارای ۴۰ گرم از انواع پروتئین‌ها می‌باشد. این توانایی باعث می شود تا نیاز بدن شما به انواع پروتئین‌ها برطرف گردد و دیگر نیازی به مصرف دیگر مکمل‌ها نداشته باشید.

 

همچنین این مکمل دارای عصاره آلبالو می‌باشد که میتواند چندین فیتونوترینت قدرتمند مورد نیاز بدن شما را تامین کند که بر اساس تحقیقات انجام شده می توانند از طریق کاهش درد‌های مفصلی و گرفتگی عضلات باعث بهبود ریکاوری بدن شما بعد از یک تمرین پر فشار شوند.

 

همچنین در مکمل Anabolic halo به میزان ۵ گرم کراتین با کیفیت و تایید شده وجود دارد که نیاز شما به مصرف جداگانه کراتین را برطرف خواهد کرد و می تواند باعث افزایش  رشد عضلات و قدرت شما شود.

 

سایت مکملها در مطلبی جداگانه عوامل رشد عضلات را برای شما جمع آوری کرده است به شما پیشنهاد می کنیم حتما  این مقاله را مطالعه کنید.

 

در طیف کلی‌ فرمول این مکمل همچنین الکترولیت‌های ضروری مورد نیاز بدن نظیر کلسیم و منیزیوم نیز گنجانده شده است. در این مکمل به مقدار ۶ گرم آمینو اسید‌های شاخه دار نیز وجود دارد که میتواند باعث سوخت رسانی کامل به ماهیچه‌های اسکلتی، بهبود بازسازی گلیکوژن و در نتیجه کاهش تجزیه عضلات شود.

 

گلوتامین که یک آمینو اسید بسیار مهم در بازسازی پلاسما بعد از تمرین می‌باشد نیز به میزان ۵ گرم در هر وعده در این مکمل و در فرم پیشرفته تری وجود دارد. در آخر نیز به منظور جایگزینی نوشیدنی‌‌های کربوهیدراتی، در این مکمل ترکیبی‌ از کربوهیدرات‌های زود هضم و دیر هضم وجود دارد که میتواند نیاز‌های بدن را کاملا پوشش دهد.

 

 Anabolic Halo

Anabolic halo

 

با این فرمول جدید به کار گرفته شده در مکمل (Anabolic halo) می‌توان این مکمل را در دسته خود برتر از دیگر مکمل‌ها دانست. بررسی و آنالیز مواد تشکیل دهنده در این مکمل بسیار سخت می‌باشد زیرا طیف مواد اولیه تشکیل دهنده در این مکمل بسیار وسیع می‌باشد و تقریبا همه چیز در آن یافت می شود.

 

در لیست بلند بالای مواد تشکیل دهنده این مکمل می‌توان به کراتین، انواع عصاره‌های گیاهی و آمینو اسید‌های شاخه دار نام برد. این مکمل دارای سیستم مولتی پروتئین می‌باشد به این معنی‌ که تمام نیاز‌های شما به پروتئین‌های زود هضم نظیر پروتئین وی، پروتئین‌های با میزان سرعت هضم متوسط و پروتئین‌های دیر هضم نظیر کازئین را می تواند پوشش دهد بدون اینکه نیاز به مصرف جداگانه مکمل‌های پروتئینی داشته باشید.

 

همچنین مکمل  Anabolic halo در هر وعده ۵ گرم کراتین را به بدن می‌رساند که میتواند باعث افزایش قدرت و در نهایت رشد عضلات شود. در این مکمل الکترولیت‌های ضروری نیز گنجانده شده است و به این طریق شما را از نوشیدنی‌‌های دیگر به منظور تامین الکترولیت‌ها بی‌ نیاز می‌کند.

 

به منظور بهبود ریکاوری عضلات نیز در این مکمل عصاره آلبالو در نظر گرفته شده است که طی‌ تحقیقات نشان داده است که میتواند باعث بهبود ریکاوری بعد از تمرین از طریق کاهش درد حاصل از تمرینات شود. گلوتامین موجود در این مکمل از عضلات محافظت و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. آمینو اسید‌های شاخه دار موجود در این مکمل نیز باعث کاهش درد عضلانی و حفظ عضلات می شوند و از این طریق به ریکاوری بدن سرعت می‌بخشند.

 

میزان دوز مصرفی

بعد از تمرین یک اسکوپ از این مکمل را همراه ۸ انس آب مخلوط کرده و مصرف نمایید. به مرور زمان دوز مصرفی را افزایش داده تا به ۲ اسکوپ مخلوط در ۱۶ انس آب در هر وعده برسید. در طول دوره مصرف توصیه میشود به بدن آبرسانی کافی‌ را داشته باشید.

 

 Anabolic Halo

Anabolic halo

 

مدت زمان تاثیر گذاری

آیا این محصول تاثیر گذار می‌باشد؟ بله این مکمل در طول دوره مصرف خود که ۴-۸ هفته می‌باشد کاملا نتایج خود را نشان خواهد داد و بعد از این مدت توصیه می شود که برای دریافت نتایج بهتر از مصرف مکمل تا مدتی‌ دوری کنید.

 

 

هشدار‌های لازم

این مکمل تنها برای مصرف افراد بزرگسال سالم طراحی شده است. بانوان باردار و مادران شیرده و افرادی که دارای مشکلات پزشکی‌ هستند قبل از مصرف این مکمل باید به پزشک خود مشورت‌های لازم را انجام دهند. مصرف کنندگان این مکمل نباید از دوز تعیین شده بیشتر مصرف کنند.

 

نظرات مصرف کنندگان

مصرف کنندگان گزارش داده‌اند که مکمل (Anabolic halo) میتواند باعث افزایش عملکرد خوبی‌ شود. بسیاری از بدن سازان در باشگاه‌ها از این مکمل استفاده می کنند. بر اساس ارزش و تاثیر گذاری این مکمل ارزش خرید آن بالا می‌باشد و با توجه به نام کمپانی سازنده جای تعجب هم ندارد.

 

نتیجه گیری

در مجموع مکمل (Anabolic halo) میتواند یک مکمل بسیار تاثیر گذار برای بعد از تمرین باشد در صورتی‌ که در یک دوره محدود مصرف شود. در صورتی‌ که دوره مصرف و میزان دوز مصرفی فراتر از حدود تعیین شده رود می تواند عوارض جانبی جدی برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات