سمیناری که هرگز برگذار نشد.
0.0

سمیناری که هرگز برگذار نشد.

  • اخبار بدنسازی
  • 24 آوریل 15
  • محمدرضا امیدی
  • 491 بازدید
  • 1 دیدگاه

چند هفته ای بود سر و صدای زیادی مبنی بر حضور رونی کلمن و برگذاری کلاس های آموزش در ایران گروه پرشین گروپ به پا کرده بود. و علاقه مندان به پرورش اندام را به وج آورده بود.

علاقه مندان هزینه های زیادی را برای دین رونی کرده بودند و وعده های بسیاری به آنها داده شده بود مانند آموزش های عملی و تئوری,گرفتن عکس با رونی کلمن,دریافت گواهینامه سمینار از طرف فدراسیو بدنسازی و پرورش اندام و ….

اما…..

بگزارش مکملها از ایسنا:

رونی کلمن قهرمان پرورش اندام جهان دو روز قبل به ایران آمد تا در سمیناری آموزشی تدریس کند که این کلاس‌ها در روز اول لغو شد و در روز دوم هم برگزاری آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. رییس فدراسیون بدنسازی در مورد لغو برنامه روز نخست و اجرای برنامه روز دوم گفت: حتما مصلحت بوده که این کلاس برگزار نشود!

ناصرپورعلی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در پاسخ به این پرسش که دلایل لغو حضور رونی کلمن در سمینار آموزشی چه بود؟ اظهار کرد: به دلایل خاصی برگزار نشد که حتما مصلحت بوده است.

وی در مورد اینکه آیا برنامه سمینار آموزشی امروز(جمعه) برگزار می‌شود؟ گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و اگر اطلاعاتی بدست آوریم حتما اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، رونی کلمن قهرمان پرورش اندام جهان دو روز قبل با هزینه‌ای حدود 150 هزار دلار به ایران آمد تا سمینار آموزشی دو روزه در دو بخش تئوری و عملی برگزار کند که برنامه‌های روز اول به طور کامل لغو شد.

مسئولان برگزاری این سمینار سه نوع بلیت را برای حضور علاقمندان در کلاس‌های رونی کلمن قرار داده بودند که بسته اول و ویژه یک میلیون و 800 هزار تومان، بسته دوم 850 هزار تومان و بسته سوم 550 هزار تومان بود.

کلمن قرار بود برای مردان به صورت تئوری و عملی برنامه داشته باشد و برای بانوان تنها کلاس‌های تئوری برگزار کند. البته بعد از حواشی زیادی که در مورد حضور رونی کلمن در ایران به وجود آمد بلیت 250 هزار تومانی برای دانشجویان تربیت بدنی در نظر گرفته شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات