ددلیفت

  • عضلات اصلی درگیر:
  • پشتی بزرگددلیفت,آموزش حرکت ددلیفت,ددلیفت چیست,نحوی زدن ددلیفت,آیتم ددلیفت, بدنسازی ددلیفت,ددلیفت بدنسازی,انواع ددلیفت,حرکت ددلیفت چگونه است,نحوی زدن بهتر ددلیفت,آیتم ددلیفت بدنسازی<ددلیفت پرورش اندام,ددلیفت ساده,آموزش زدن ددلیفت ساده
  • متوازی الاضلاع
  • راست کننده ستون فقراتدوسر بازویی,بازوی قدامی
  • چهار سرران
  • همسترینگ
    شروع حرکت :

    جلوی یک میله هالتر در حالت نشسته قرار میگیرد طوری که ساق پای شما هالتر را لمس کند
    پاهارا به اندازه ی عرض شانه باز کنید,نوک پاها به سمت خارج بدن متمایل باشد,میاله هالتر را
    بصورت یک دست از زیر بگیرید.دست ها باید درست در بخش خارجی ران را گرفته باشند نه
    بیشتر.پشت خود را صاف نگخ داشته وار انحنای آن جلوگیریکنیدنفشس بگیرید و شروع کنید
    با اعمال فشار از طریقه پاشنه های پا به زمین وزنه را با خود بلند کنیدو در حالت ایستاده قرار بگیرید.
    پس از عبور از این مرحله در بالا ترین نقطه بازدم کنید در بخش بالای
    حرکت عضلات باسن ,پاها و پست خود را منقبض کنید و سپس مجددا شروع کنی
    به باز گرداندن هالتر به موقعیت شروع.
    نکته مهم این است که باید در تمام دامنه حرکت پشت خود را صاف ننگه دارید.بدنسازی
لینک کوتاه مطلب : http://mokamelhaa.ir/?p=524

دیدگاه ها (۵ دیدگاه)

    شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

    - کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
    - آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

    Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

    
    %u0637%u0631%u0627%u062D%u06CC %u0633%u0627%u06CC%u062A
    طراحی سایتقالب وردپرس